Berdiet di bulan Ramadhan..

images

haa masa ni lah kte kena jaga badan betul2. lg2 bulan puasa ni rasa semua benda yg kita nampak tulaa yg kita nak makan , lg2 kalau pergi ke bazaar ramadhan. itu nak ini nak.. huhu. ‘sabar maziahh.. nak cantik itu memang susa tapi nak bg cantik tu lagi payah.. jadi kena tahan nafsu makan tu yaa.. jangan layan selera makan tu..’

index

images

 

Lupakan sebentar makanan di atas..

Sy nk kongsikan sedikit tips jaga makan ketika berbuka puasa.. senang saja… pg ketika sahur minum coffee, mlm nk berbuka minum oat dan kurma 3 biji. bykkan minum air.. tu pun dah rasa kenyang tau.. cuba lahh kalau tak percaya. yang penting kena sabar dan jangan putus asa okayy! ;)

 

images

 

belanja sikit gambar idola sy.. teringin sgt nk body mcm ni.. hihihi.. :p

 

images

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>